Powered By Blogger

Wednesday, February 2, 2011

perpisahan

   Setiap pertemuan ini pasti akan ada perpisahan , jadi sebelumnya ada perpisahan ini pasti ada pertemuan tak kira antara sepasang kekasih atau sepasang sahabat.....Dalam hubungan persahabatan terutamanya pasti ada pertelingkahan yang berlaku .


                       "aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku , sahabat yang baik adalah yang sering denganku & menjaga nama baikku , ketika aku hidup mahupun selepas mati , ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkanalan kerana aku akan merasa senang , semakin ramai sahabat , aku smakin percaya diri , aku selau berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka , jika aku dapat , aku ingin setia padanya......"
                                                                                                               (imam syafie)

     Jadi kepada pembaca semua apabila anda bersahabat janganlah menyakiti hatinya atau jika sahabat anda menyakiti hati anda hendaklah anda semua bersabar ..... kerana sabar itu sebahagian daripada iman ..... apabila perpisahan berlaku janganlah anda bersedih kerana akan ada lagi sahabat yang lebih baik daripada yang sebelumnya ..........

No comments:

Post a Comment